Join us on Facebook

Please wait.. 10 Seconds Cancel

Current song: Loading ...
Stream title:
Server status:
Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime Web Proxy

Friday, June 14, 2013

AJAL DALAM PANTANG



Seremban: Seorang wanita yang masih dalam pantang maut manakala suaminya parah selepas terbabit kemalangan di Kilometer 249.7, Lebuh Raya Utara Selatan (PLUS) arah utara, di sini, pagi semalam.

Jurucakap polis berkata, dalam kejadian kira-kira jam 6.30 pagi itu, pasangan suami isteri terbabit, Abdul Rahman Abu Bakar, 27, dan Julia Osman, 26, dipercayai menuju pulang ke rumah mereka di Semenyih, Selangor selepas bercuti di kampung halaman si suami di Muar, Johor.

Katanya, Julia maut di tempat kejadian, manakala suaminya mengalami kecederaan parah apabila kereta dinaiki mereka hilang kawalan dan melanggar belakang sebuah kenderaan berat sebelum terbabas dan berada dalam kedudukan melintang di lorong kanan lebuh raya.

“Ketika memandu di lorong kiri, kereta Perodua Viva dipandu wanita terbabit hilang kawalan sebelum dipercayai melanggar bahagian belakang sebuah kenderaan berat lalu terbabas dan melintang di lorong kanan jalan.


ANGGOTA bomba memeriksa kereta yang dipandu Julia.


“Mangsa yang cedera parah di bahagian kepala akibat tersepit meninggal dunia di tempat kejadian sebelum berjaya dikeluarkan oleh anggota bomba dan penyelamat.